URODA I ZDROWIE

Fitness i ćwiczenia na trampolinie – co dają? Efekty treningu

23 marca 2016, dodał: Malwina

Ruch to zdrowie – o tym każdy wie. Szczególnie jesienią i zimą powinniśmy pamiętać o aktywności fizycznej, która nie tylko pozwoli nam wyrzeźbić piękną sylwetkę ale i poprawi odporność. Chociaż aura nie zachęca do biegania na dworze, to istnieje cała masa możliwości, które pozwolą nam na swobodny trening. Dziś pod lupę bierzemy fitness na trampolinach!

JUMPING-PIC

Jumping to ćwiczenia w rytm energicznej muzyki, polegające na skakaniu na trampolinie. To naprawdę intensywny wysiłek cardio. W godzinę można spalić 600–1200 kcal! 10 minut sesji na trampolinie równa się 30 minutom biegania. Ćwiczenia na trampolinie ujędrniają pośladki, wzmacniają mięśnie nóg i brzucha. Co więcej, taki trening zwiększa gibkość i koordynację ruchową oraz zmniejsza poziom stresu. To forma ćwiczeń fizycznych, która łączy w sobie dużą dawkę wysiłku i zabawy. Proste skakanie na trampolinie może dać twojemu ciału to, co najlepsze. Dzięki miękkiej powierzchni, trening odbywa się praktycznie bez obciążenia stawów.

0_dsc_0034

Jumping to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę. Ponadto daje niesamowity zastrzyk energii i pozwala czerpać dziecięcą frajdę ze skakania. Do treningu wykorzystywana jest jednoosobowa trampolina o małych rozmiarach, na której wykonuje się ćwiczenia zaczerpnięte z różnych dyscyplin sportowych. Dzięki różnorodnej technice jumping fitness zapewnia wszechstronny trening całego ciała, zwiększając zarówno ogólną sprawność, jak i poprawiając kondycję.
DSCN4490

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się; przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;
  • skakanie to dobry trening cardio– usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową;
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

 

 

zobacz również:

 

  1. Zumba: na czym polega i co daje?
  2. Na czym polega pilates i jakie przynosi efekty?
  3. Rodzaje aerobiku – opis i filmiki
  4. Fitt Ball na płaski brzuch

Błąd, nie wybrano żadnego ID reklamy ! Sprawdz swój kod ! (ID: 28)


Możesz śledzić wszystkie odpowiedzi do tego wpisu poprzez kanał .

Dodaj komentarz


Błąd, nie wybrano żadnego ID reklamy ! Sprawdz swój kod ! (ID: 30)
Błąd, nie wybrano żadnego ID reklamy ! Sprawdz swój kod ! (ID: 29)

FORUM - bieżące dyskusje

darmowe konto bankowe
Szukacie odpowiedniego banku dla siebie i nie wiecie z której oferty najlepiej skorzystać w...
Kostium kąpielowy po porodzie. Jaki…
Dziewczyny czy Wy rownież macie taki problem z brzuchem po porodzie? Wcierałam...
BIO-Kosmetyki naturalne.
Chętnie wypróbuję tą aplikację na telefon. Lubię takie nowości. A darmowa ta aplikacja?
Translate »